Sunday, October 10, 2010

පිළිතුරු අවැසි ඔබටයි...





නිහඬ බව දොඬමළු වීමට වඩා යෙහෙකි
මතක තබා ගනු නිහඬතාවයට පසුව එන කුණාටුව දරුණු බව
වරද කළ අය වරද නොදනී නම් මට එය කම් නැත
තමන් සිතන දෙයක් සිතා ගත්තාටත් මට කම් නැත
ඔබ සිතන පතන ආකාරය වෙනස් කිරීමට මට වුවමනාවක් නැත
එය ඔබේ අයිතියයි
එකම වරද තුන් හතර වතාවක් සිදු කළාට මගෙන් සමාවක් නැත
වරද දන්නේත් නැත්නම් මම කුමක් කරම්ද.........??
මතක් කර බලනු මැන
වැරදි රැසක් එක් වීම , එකම වරද කිරීම
මම මිනිසෙකි සමාව දීමට දෙවරක් සිතිය යුතුය...
මම නිවැරදි තීරණය ගතිමි
එය මගේ හෘද සාක්ෂියට අනූව සිතින් සිතා ගත් තීරණයකි
හුදෙක්ම ක්ෂණික කෝපය නිසා ගත්තක් නොවේ
ඔබට එසේද නැතිද කියා මම නොදනිමි
නමුත් පසුපස පැන්නීමට තරම් දෙයක් ඔබ සතුව ඉතුරුව ඇති සැටියකි
ඔබේ හෘද සාක්ෂියට අනූව ඔබ නිවැරදි නම් පසුපස පැන්නීමට
පිළිතුරු බලාපොරොත්තු වීමව ඔබට අවශ්‍ය නොමැත
එය එසේ නොවේද කියා සිතෙන් අසා දැන ගන්න
මම මගේ මඟ යමි
ඔබ ඔබේ මඟ ගන්න
ඔබ කරනා මඩ ප්‍රහාරයද හැකිනම් නැවතකරන්න
එය මට තවත් සංතුෂ්ටිය දනවන්නකි ප්‍රීතිය උපදවන්නකි
මක්නිසාදයත් ජීවිතයේ නා නාවිද මඩද ඒවා නිවැරදි වූ කළ
අනන්ත අප්‍රමාණ ලෙස ප්‍රශංසාද විඳ ඇත්තෙමි
මගේ හෘද සාක්ෂියට අනූව මා නිවැරදි නිසා
මට ඔබේ මඩ කිරිවෙහෙර ගිලගත්තවුන්ට අග්ගලය දුන්නා වැනිය..
තමන්ට වුණ පමණට කෑගසා අනුන් නොපෙලන්න යයි කීවේ ඔබයි
මට ඔබට කියන්නට ඇත්තේද එයයි
දන්නෝ දනිති
අනුන්හට වැරදි කිය තැන තැන මඩ ගැසීම පුරුදු කාර්‍යය නිසා අත් නොහරින්න
මම නිහඬ වෙමි නිහඬව විඳ ගනිමි
කළ වරද මතක් වුනු දිනෙක එය වරදක් කියා පිළි ගන්නා දිනෙක
නැවත දොඩමළු වෙමු
එතෙක් නිහඬව සිටිමු
එපමණයි
පිළිතුරු ලැබුනා යයි සිතමි

කැන්ඩි...

3 comments:

ඔබගේ ජංගම දුරකථනයට නොමිලේ

* jokes
* amazing facts
* technical news..etc

ලබා ගැනිමට,

පියවර 1.
ඔබට facebook ගිනුමක් තිබිය යුතුයි. facebook ගිනුමක් නොමැතිනම් www.facebook.com වෙත පිවිස නොමිලේ ගිනුමක් ආරම්භ කරන්න. (http://goo.gl/QF5Y වෙත පිවිස facebook mobile alerts "on"කරන්න)

පියවර 2.
http://goo.gl/Ex9J වෙත පිවිස ඉහල ඇති "Like" බොත්තම ඔබන්න. (මෙවිට login වියයුතුයැයි දැන්වුවහොත්, ඔබේ email සහ password ඇතුලුකර login වන්න. මෙහිදි singup නොව login විමට වගබලාගන්න)

පියවර 3.
ඉන් පසු වම් ඉහල කෙලවරේ ඇති "Subscribe via SMS"යන්න ඔබන්න (confirm if ask).දැන් ඔබේ ජංගම දුරකථනයට free sms mobile alerts ලබෙනු ඇත.

කරදරයක් වූවානම් සමාවන්න.
email: m.box@live.com

ඔබගේ ජංගම දුරකථනයට නොමිලේ

* jokes
* amazing facts
* technical news..etc

ලබා ගැනිමට,

පියවර 1.
ඔබට facebook ගිනුමක් තිබිය යුතුයි. facebook ගිනුමක් නොමැතිනම් www.facebook.com වෙත පිවිස නොමිලේ ගිනුමක් ආරම්භ කරන්න. (http://goo.gl/QF5Y වෙත පිවිස facebook mobile alerts "on"කරන්න)

පියවර 2.
http://goo.gl/Ex9J වෙත පිවිස ඉහල ඇති "Like" බොත්තම ඔබන්න. (මෙවිට login වියයුතුයැයි දැන්වුවහොත්, ඔබේ email සහ password ඇතුලුකර login වන්න. මෙහිදි singup නොව login විමට වගබලාගන්න)

පියවර 3.
ඉන් පසු වම් ඉහල කෙලවරේ ඇති "Subscribe via SMS"යන්න ඔබන්න (confirm if ask).දැන් ඔබේ ජංගම දුරකථනයට free sms mobile alerts ලබෙනු ඇත.

කරදරයක් වූවානම් සමාවන්න.
email: m.box@live.com

Post a Comment